Înapoi la call center – CGS day

149542_1507397440588_7633017_nPrimul meu job, în facultate, a fost la un call center. O experiență la limită muncii ( căci a fost mai mult distracție), un exercițiu de responsabilizare și un mod de a-ți crește abilitățile de interacțiune. Nu mă așteptăm dar…vinerea asta, pe 22 mai, mă întorc la call center.

E simplu. CGS m-a chemat alături de alți 9 bloggeri ca să fim pe recepție atunci când veți avea nevoie de lămuriri despre noul ebook despre outsourcing. Păi de ce ar trebui să te intereseze? Pentru că un call center e locul ideal pentru primul job, care se poate transforma într-o adevărată carieră, de ești perseverent.

Totodată, dacă suni vineri, 22 mai, între orele 12:30 și 14:30 la numerele de telefon 0215293848 sau 0215293849, ai șansa să vorbești cu mine la telefon. Dacă nu răspund eu, sigur va răspunde unul dintre ceilalți 9 bloggeri: Cristian Florea, Bianca CeicăDaniela BojincăAnca PintiliiLivia IușanDavid MitranAndrei OtineanuMădălina IancuCristian Ghingheș.

Mai mult, la sfârșitul intervalului orar de sunat, vom face o tragere la sorți, iar 5 dintre cei care sună vor fi premiați cu câte 50 de Euro. 😀

La urma urmei, poate ajungi în locul meu, pe bune, la CGS. Aici, trebuie să vorbești cu lumea, să-ți practici limba străină la care te pricepi cel mai bine, să mergi în teambuilding-uri cu colegii, să ai un salariu frumușel pentru new entry și să înveți ce-i aia muncă de echipă. Sună destul de mișto, nu?

Păi ne auzim pe 22 mai. Sună-ma!

Comments

comments

2 Comments

Leave a Reply